Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроник-Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроник-Алфа 156

    Днес се откачи тръбата на ауспуха от към двигателя.Откачиха акумулатора /само минуса/,за да точкуват тръбата,и след като е завариха и качиха отново,не се включва компресора на климатика /копчето със звезда на него/,спря да свети крушката на дългите светлини на таблото и естествено изгуби кода на касетофона.Дайте някакъв съвет ако може.

  • #2
    А самите дълги светят ли ? Регулирането на топлината и вентилатора работи ли ?
    ПП: Следващият път вместо да изключвате ненужно акумулатора, просто замасете CO-то , на корпуса на агрегата, който ще заварявате , и подсигурете допълнително, електрическа верига между двете части, ако е нужно ( в случая е нужно, тъй като ако плеснеш масата на двигателя или ауспуха, рискуваш да затвориш веригата през ламбда сондата и ЕЦУ-то, към масата на колата и бог знае къде. Със или без разкачен акумулатор е без значение.

    Comment


    • #3
      Сутринта отново не се включи компресора на климатика,но беше студено,иначе управлението си работи нормално,но следобед като се стопли,си се включи автоматично,затова предполагам,че фреона може да е намалял и на студено като се свие и затова изключва.А дългите си светят нормално,само индикацията изчезна,мисля си за крушката.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от seagal Покажи съобщение
        Сутринта отново не се включи компресора на климатика,но беше студено,иначе управлението си работи нормално,но следобед като се стопли,си се включи автоматично,затова предполагам,че фреона може да е намалял и на студено като се свие и затова изключва.А дългите си светят нормално,само индикацията изчезна,мисля си за крушката.
        Ако фреона е намалял толкова, че статичното налягане да е под 1,5 бара, значи че като се включи компресора ще изключи почти веднага.Това можеш да го провериш сам.
        sigpic
        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

        Comment


        • #5
          На моята кола от подписа има датчик, който не позволява на климатроника да се пусне, ако външната температура е по малка от 3 градуса. При тебе предполагам ще е същото. За това не се е пуснал сутринта а чак следобеда като се е стоплило малко.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщение
            На моята кола от подписа има датчик, който не позволява на климатроника да се пусне, ако външната температура е по малка от 3 градуса. При тебе предполагам ще е същото. За това не се е пуснал сутринта а чак следобеда като се е стоплило малко.
            Климатика може да се пусне и при -10, само трябва да си поиграеш с клапите и врътките
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #7
              Колега би ли споделил (ако не е тайна) при каква точно комбинация на врътките може да го излъжеш климатика и да се пусне при ниска околна температура ?
              Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
              Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
              Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
              Alfa Romeo 156, 2.0TS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                Колега би ли споделил (ако не е тайна) при каква точно комбинация на врътките може да го излъжеш климатика и да се пусне при ниска околна температура ?
                Не е тайна колега, но ако го намирах за полезно инфо може би щях да я запомня!При под 0 градуса мисля че можеше да се пусне само при вътрешна циркулация, нещо такова.
                Зимата реших да пробвам дали се пуска, защото на теория няма причина да не може.Тогава няма какво да замръзне.
                sigpic
                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                Comment


                • #9
                  Мерси, ще го пробвам, ама май другата зима, че то вече едва ли ще паднат толкова температурите. Не бях се сетил за рециркулацията
                  Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                  Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                  Alfa Romeo 156, 2.0TS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                    Колега би ли споделил (ако не е тайна) при каква точно комбинация на врътките може да го излъжеш климатика и да се пусне при ниска околна температура ?
                    явно е модерно в форума модераторите да са неграмотни, за компетентни да не
                    говорим
                    ---
                    А съвсем скоро ще стане модерно някои потребители да са постоянно с бан!
                    Old Fox
                    ---

                    гуруту на климатиците не прави разлика между врътка и бутон

                    при климатроника на колегата със 147-цата компресора може да включи през зимата(температура по-ниска от определена, не ми се търси сега в литературата) само ако се включи размразяването на предното стъкло
                    а при 147 с климатроник е на бутон

                    при твоята 156-ца доколкото виждам е същото, но най-дясната врътка трябва да е на размразяване на предното стъкло или така нареченото max defog
                    Last edited by Old Fox; d.m.y г., 18:47.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
                      явно е модерно в форума модераторите да са неграмотни, за компетентни да не
                      говорим
                      ---
                      А съвсем скоро ще стане модерно някои потребители да са постоянно с бан!
                      Old Fox
                      ---

                      гуруту на климатиците не прави разлика между врътка и бутон

                      при климатроника на колегата със 147-цата компресора може да включи през зимата(температура по-ниска от определена, не ми се търси сега в литературата) само ако се включи размразяването на предното стъкло
                      а при 147 с климатроник е на бутон

                      при твоята 156-ца доколкото виждам е същото, но най-дясната врътка трябва да е на размразяване на предното стъкло или така нареченото max defog
                      Еньо, ако спреш да четеш само конкретни справочници, упътвания и pdf-и из нета, и излезеш малко извън теорията, може да се доближиш до титлата аматьор!Нищо че се чувствам засегнат от коментара ти за модераторите аз не целя да те обидя!Напротив, с това искам да ти кажа да четеш малко повече литература, за да можеш да се изказваш аргументирано и по-компетентно!Между теория и практика има огромна разлика, разбери го!
                      sigpic
                      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                      Comment


                      • #12
                        когато с "врътките" на климатроника на 147 ца включиш компресора през "зимата" можеш да ми говориш за реален живот и практика

                        до тогава за мен си обикновен търгаш

                        Comment


                        • #13
                          Ти го извъртя към 147-ца, защото само от това можеш да се възползваш за да се включиш в темата!
                          А ако разчитам ти да определиш какъв съм, направо да взема да се гръмна, а?!
                          Всеки път забравям да ти благодаря за "лошата" реклама!
                          sigpic
                          "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                          Comment

                          Working...
                          X