Днес се откачи тръбата на ауспуха от към двигателя.Откачиха акумулатора /само минуса/,за да точкуват тръбата,и след като е завариха и качиха отново,не се включва компресора на климатика /копчето със звезда на него/,спря да свети крушката на дългите светлини на таблото и естествено изгуби кода на касетофона.Дайте някакъв съвет ако може.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с климатроник-Алфа 156
Collapse
X
-
А самите дълги светят ли ? Регулирането на топлината и вентилатора работи ли ?
ПП: Следващият път вместо да изключвате ненужно акумулатора, просто замасете CO-то , на корпуса на агрегата, който ще заварявате , и подсигурете допълнително, електрическа верига между двете части, ако е нужно ( в случая е нужно, тъй като ако плеснеш масата на двигателя или ауспуха, рискуваш да затвориш веригата през ламбда сондата и ЕЦУ-то, към масата на колата и бог знае къде. Със или без разкачен акумулатор е без значение.
-
Сутринта отново не се включи компресора на климатика,но беше студено,иначе управлението си работи нормално,но следобед като се стопли,си се включи автоматично,затова предполагам,че фреона може да е намалял и на студено като се свие и затова изключва.А дългите си светят нормално,само индикацията изчезна,мисля си за крушката.
Comment
-
Първоначално публикувано от seagal Покажи съобщениеСутринта отново не се включи компресора на климатика,но беше студено,иначе управлението си работи нормално,но следобед като се стопли,си се включи автоматично,затова предполагам,че фреона може да е намалял и на студено като се свие и затова изключва.А дългите си светят нормално,само индикацията изчезна,мисля си за крушката.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
На моята кола от подписа има датчик, който не позволява на климатроника да се пусне, ако външната температура е по малка от 3 градуса. При тебе предполагам ще е същото. За това не се е пуснал сутринта а чак следобеда като се е стоплило малко.
Comment
-
Първоначално публикувано от zombiran Покажи съобщениеНа моята кола от подписа има датчик, който не позволява на климатроника да се пусне, ако външната температура е по малка от 3 градуса. При тебе предполагам ще е същото. За това не се е пуснал сутринта а чак следобеда като се е стоплило малко.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Колега би ли споделил (ако не е тайна) при каква точно комбинация на врътките може да го излъжеш климатика и да се пусне при ниска околна температура ?Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКолега би ли споделил (ако не е тайна) при каква точно комбинация на врътките може да го излъжеш климатика и да се пусне при ниска околна температура ?
Зимата реших да пробвам дали се пуска, защото на теория няма причина да не може.Тогава няма какво да замръзне.sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Мерси, ще го пробвам, ама май другата зима, че то вече едва ли ще паднат толкова температурите. Не бях се сетил за рециркулациятаAlfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщениеКолега би ли споделил (ако не е тайна) при каква точно комбинация на врътките може да го излъжеш климатика и да се пусне при ниска околна температура ?
говорим
---
А съвсем скоро ще стане модерно някои потребители да са постоянно с бан!
Old Fox
---
гуруту на климатиците не прави разлика между врътка и бутон
при климатроника на колегата със 147-цата компресора може да включи през зимата(температура по-ниска от определена, не ми се търси сега в литературата) само ако се включи размразяването на предното стъкло
а при 147 с климатроник е на бутон
при твоята 156-ца доколкото виждам е същото, но най-дясната врътка трябва да е на размразяване на предното стъкло или така нареченото max defogLast edited by Old Fox; d.m.y г., 18:47.
Comment
-
Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщениеявно е модерно в форума модераторите да са неграмотни, за компетентни да не
говорим
---
А съвсем скоро ще стане модерно някои потребители да са постоянно с бан!
Old Fox
---
гуруту на климатиците не прави разлика между врътка и бутон
при климатроника на колегата със 147-цата компресора може да включи през зимата(температура по-ниска от определена, не ми се търси сега в литературата) само ако се включи размразяването на предното стъкло
а при 147 с климатроник е на бутон
при твоята 156-ца доколкото виждам е същото, но най-дясната врътка трябва да е на размразяване на предното стъкло или така нареченото max defogsigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
-
Ти го извъртя към 147-ца, защото само от това можеш да се възползваш за да се включиш в темата!
А ако разчитам ти да определиш какъв съм, направо да взема да се гръмна, а?!
Всеки път забравям да ти благодаря за "лошата" реклама!sigpic
"Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"
Comment
Comment